Osannolikt bra

Jag njuter fortfarande av  93,s 11 plats på Dapirace.
Igår kom jag till Rom på semester,bjuden av mina barn som en 60 års present,eftersom Monica också snart fyller år ,fick vi presenten tillsammans och nu är vi där.
Medan vi alla ,utom SONIA som inte fick ledigt från jobbet,flög ner pågick 3.e racet i ALGARVE GREAT DERBY.
Min /vår nr 94, kullsyskon  till 93 ,gjorde åter ett bra lopp,hon? Är nu 14.e Essduva på racet som är känt för att ha högsta möjliga Konkurrens ! med duvor från Hooymans,Geerincx,Sangers,Wichert ,vanOeckel mfl. toppgubbar
55-17-93 och 94 har denna stam


Det är torsdags morgon och jag ligger i sängen på hotellet i Rom,200 m från Vatikanen.
Jag har det osannolikt bra,jag som kunde varit en uteliggare,med tanke på mitt liv, som missbrukare. 
Nu ligger jag på sängen efter en frukost och tänķer på vad jag får uppleva idag
Tackar min högre makt som gett mig min nykterhet






Kommentarer

Peter sa…
Hej Bengt

Njut av din semester,har själv varit i Rom 2 ggr och älskar verkligen staden. Kan bero på att jag är ett stort Lazio-fan.

Kul att det går bra på OLR tävlingarna.

Populära inlägg i den här bloggen

Avelsduvor till salu

Träning,hur mycket och när.

8 1 5 !!!!!!